גם לטוס וגם בשלום – פרק 111

איך להתגבר על פחד טיסה? - שיחה עם הטיס אלון פרג, על חווית הטיסה, על פחדים, התגברות וגבורה

גם לטוס וגם בשלום – פרק 111

איך להתגבר על פחד טיסה? - שיחה עם הטיס אלון פרג, על חווית הטיסה, על פחדים, התגברות וגבורה

הסטטיסטיקה מדברת על כך שכ30 אחוז מהאנשים – סובלים מפחד טיסה ברמה שנעה מפחד קטן – ועד פחד משתק.

איפה אתם על הרצף?

פחד טיסה הוא מקרה פרטי של הפחד ממצבים של חוסר שליטה. מצבים שבהם ההגה לא נמצא בידיים שלי, והמציאות משתנה לרעה מבלי שיש לי יכולת להשפיע עליה.

אז לכבוד עונת הקיץ והחגים, שבהם כמו בכל שנה ישבר שוב ה "שיא של כל הזמנים" במספר העוברים בנתב"ג – הזמנתי את אלון פרג לשיחה, על מנת שירגיע את כולנו.

אלון, כיום טיס אל על, בעברו טייס קרב בחיל האויר הישראלי, פיתח בשנים האחרונות תוכנית מיוחדת הכוללת גם אפליקציה שמטרתה לעזור לאנשים להתגבר על פחד הטיסה שלהם, באמצעות הקניית הידע הנכון וגם טכניקות וכלים לנצח את הפחד.

הפרק הזה בפודקאסט עוסק באפשרות להתגבר על חרדה ספציפית אבל הוא לא מיועד רק לאלה שפחד הטיסה רלוונטי לגביהם, כיוון שהמחשבות והכלים שמוצעים בו, עשוים להיות יעילים עבורכם בהתמודדות מול פחדים שונים בחייכם.

בחלק הראשון של השיחה אנחנו מדברים על החוויה של טיס בחיל האוויר הישראלי, על מסלול ההכשרה הארוך והמפרך שנדרש ממנו, על העמידה למבחן יומיומי, על רגעי חרדה במלחמות ומבצעים ועל רגעי התגברות וגבורה. על האופן שבו בסיפור האישי של אלון – היתה זו דווקא הדלת שנטרקה בפניו, ששימשה כחומר בעירה למנועי המוטיבציה שלו.

בחלק השני – נשרטט קווים לדמותה של חווית הפחד בטיסה – נסביר ממה היא נובעת ובעיקר מה אפשר לעשות כדי למגר אותה.

נלמד איך להרגיע גם את המחשבות המודאגות וגם את הסטרס הגופני. שיחה שתצייד אתכם ברעיונות פרקטיים ואולי בעקבותיה תשתכנעו במה שאלון עצמו מאמין בו בכל ליבו – "טיסה זה כנראה הדבר הכי בטוח שאני הולך לעשות היום".

לרגל חופשת הקיץ והחגים – מאזיני הפודקאסט זוכים להטבה מיוחדת ומוזמנים להוריד את האפליקציה ולהשתמש בה בחינם!! למשך החודש הקרוב (בלי שום התחייבות, מסירת פרטים וכו', בקיצור אין כאן "קאץ". תהנו מהדרך!
להורדת האפליקציה :
www.bit.ly/simpliflyapp
סרטון הסבר:
https://bit.ly/SMFY-ins-heb

קוד קופון: (הסבר בסרטון)
SHYY-0E8D0B0I

רוצים לקבל את הפודקאסטים ישירות למייל שלכם?